Posted by: Ciprian Muntean | 8 April 2011

A trecut pe lângă mine

Îngerul a trecut pe lângă mine
şi s-a făcut că nu mă cunoaşte,
i-am simţit aripa atingându-mi umărul,
dar eu nu m-am oprit din mers, nici el din zbor.

Îngerul a trecut pe lângă mine aşa ca o lacrimă
care nu te întristează.
Privirile noastre s-au întâlnit
preţ de o secundă suflată cu aurul tăcerii,
apoi s-au despărţit negravate.

Îngerul a trecut pe lângă mine,
aşa ca o amintire spre care
sângele nu-şi întoarce cursul
şi sufletul meu săltă uşor pe clarul de inimă,
ca un astronaut în lipsa gravitaţiei pe lună.

Îngerul a trecut pe lângă mine
şi s-a făcut că nu mă cunoaşte,
i-am simţit aripa atingându-mi umărul,
dar eu nu m-am oprit din mers, nici el din zbor.

    (din volumul de poezii „Amintindu-mi cu inima”, 2004)
Leave a Reply

Categories

