Posted by: Ciprian Muntean | 8 April 2011

Întors tristeţii

Mă uit la soarele răsărind peste mine
ca pentru întâia oară şi-i strig :
– Mătură cu razele tale particulele de întuneric
aşezate pe tâmplele mele bătânde.

Secundei purtând în pântece o altă secundă îi poruncesc:
– Mai naşte-mă o dată, dar ceva mai fericit ,
cu chipul întors de la turlele în care
bolnavele clopote au uitat să mai tacă.

Mă uit la soarele apunând peste mine
ca pentru ultima dată, şi-i strig:
– Rupe o rază din tine şi înfinge-o
în fruntea-mi trufaşă ce-o descoperi ca fiind
nu mai mult decât o simplă redută .

    (din volumul de poezii „Amintindu-mi cu inima”, 2004)
Leave a Reply

Categories

