Posted by: Ciprian Muntean | 14 April 2011

Zi murdară

Zi murdară cu nori defensivi, neajutând la nimic.
În aer praf sumbru se ridică.

Răul apare întâmplător
pe trotuare înguste, pavate ordonat cu dale.
Mă va însoţi până la capătul străzii,
ispitindu-mă, aşteptând să mă hotărăsc,
să accept în mine capriciile lui.

Dezamăgit, nerăbdător, într-un târziu
răul mă va abandona, iar eu voi rătăci agale,
repetând în gând numele tău,
poticnindu-mă de faţă cu arborii
aşezaţi în semicerc, de-a lungul apei,
ca nişte gene ce împresoară
ochiul avid de imagini derutante.

    (din volumul de poezii “Din oricâte clepsidre”, 2009)
Leave a Reply

Categories

